27 Kasım 2012 Salı

Kütük Ev

Posted by Unknown On 03:05 No comments


Kütük ev, sağlıklı güvenli ve görüntü olarak göze hoş gelen yapılardır.Türkiye'de pek fazla tercih edilmemektedir.Bunun en büyük nedenlerinden bir tanesi bilgi eksikliğidir.Bu sebeple bugün sizlere kütük ev konusunda bilgi vermek istiyorum.Kütük ev, beton evlere göre daha pahalı olsa bile daha fazla avantaja sahiptir.İlk olarak ısı yalıtımı daha güçlüdür.Bu nedenle ısınma konusunda sorun yaşamazsınız.Kütük ev sağlıklıdır.Taş olmadığı için vücut rahatsızlıklarına neden olmaz.Kütük ev güvenlidir.Bir deprem sonucunda ölümlerin büyük kısmını, beton altında kalan insanlar oluşturmaktadır.Ancak kütük evde böyle bir sorun yoktur.Kütük ev daha hafif ve daha sağlamdır.Gördüğünüz gibi sadece bir paragraflık yazıda bile, kütük evlerin ne kadar mükemmel yapılar olduğunu görebilirsiniz.Ancak insanlarımızın kütük evi seçmemesinin en büyük sebebi, bu evler hakkında bilgiye sahip olmamalarından kaynaklanır.Aslında ben halkımıza da hak veriyorum.İnternette bir araştırma yaptığınızda gerçekten kütük ev konusunda bir kaynak bulamıyoruz.Karşımıza birkaç firma çıkıyor.Bu firmalar sadece işin ticaret boyutu ile ilgileniyorlar.Halbuki bizim önce kütük ev konusunda bilgi edinmemiz ve en temel özellikleri öğrenmemiz gerekiyor.Aslında bu makaleyi yazmamın tek sebebi budur.Sizleri kütük ev konusunda bilgilendirmek ve bilgi sağlamanız için sizi yönlendirmek.Bir ay önce şans eseri, kütük ev ile ilgili bilgi veren bir web sitesi keşfettim.Bu sitede en temel konular en ince ayrıntısına kadar ele alınmış.Okurken hem keyif aldım hem bilgilendim.Kütük ev konusunda bilgisi olmayan kişilerin, bu web sitesini ziyaret etmelerini öneriyorum.Özellikle model ve fiyat konuları oldukça ilgimi çekti.Diğer yandan kütük evlerin bukadar modele sahip olduğunu bilmiyordum.Zaten insan okudukça ve araştırdıkça ufku açılıyor.Avrupa'da yaşayan birçok insan bu tarz yapıları tercih ediyorlar.Zaten bu konuda bir bildikleri olmasa, kütük ev modellerini tercih etmezler.Bende düşündüm ki, eğer bizim insanımız da, bu konuda bilgilenirse, belki bu yapıları tercih edebilir.Bu sebeple açmış olduğum bu konuda sizlerin dikkatini çekmek istedim.Konu ortasında yer alan link sayesinde tavsiye ettiğim web sitesini ziyaret edebilir, daha çok bilgi edinebilirsiniz.Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.Sağlıklı bir yaşam için hayatınızda kütük evlere yer veriniz.

0 yorum:

Yorum Gönder