3 Mayıs 2008 Cumartesi

kompanzasyon yapılmaz ise ne olur

Posted by Unknown On 02:11 No comments

Reaktif güçler kompanze edilmez ise, Şebekede güç kayıplarına neden olur, Üretim ve dağıtım sisteminin kapasitesini azaltır, Gerilim düşmesinin, taşınan gücü sınırladığı dağıtım hatlarında, enerji taşıma kapasitesinin düşmesine neden olur. Bu nedenle, aşırı yüklenmeler ve gerilim düşmelerinin önlenmesi için, kompanzasyon neden gereklidir? sayfamızda anlatıldığı gibi,

0 yorum:

Yorum Gönder