23 Mayıs 2009 Cumartesi

SmartChat v3.40 S60v3

Posted by Unknown On 13:45 No comments

Cepte MSN kullanabilmeniz için tasarlanmış bir programdır.



Özellikleri:
* Kullanıcı dostu ve grafiksel arayüz
* Gelişmiş ifade desteği
* Kişi yönetimi (ekle/kaldır/düzenle/yeni isim ver)
* Listedeki kişilere fotoğraf gönderebilme
* Otomatik güncelleme ve yükleme
* Sesli çevrimiçi ve yeni mesaj uyarısı
* Unicode desteği

*ÖNEMLİ*
Uygulama Dilini Nasıl İngilizce Yaparım:


1. Ana ekranda sol seçim tuşuna basın.
2. Aşağı tuşuna basın ve onaylayın.
3. Yukarı tuşuna basın ve onaylayın.
4. Sağ seçim tuşuna basın ve artık İngilizce.

0 yorum:

Yorum Gönder