30 Ocak 2010 Cumartesi

şirketler eleman alımı için düğmeye bastı

Posted by Unknown On 06:32 No comments

Gönderen Mehmet Tosunerİşte eleman alacak firmalar ve başvuru yöntemleri 2010 yılı istihdam planlarını hazırlayan şirketlerin çantasından 25 bin kişilik alım kararı çıktı. Bilişim, perakende, finans sektörleri yıla iddialı başlarken otomotiv ve ilaç daha temkinli yaklaşıyor. Ekonomik krizin yavaş yavaş etkisinin hafiflediği şu günlerde şirketler, eleman alımı için yeniden düğmeye bastı. Öyle ki

0 yorum:

Yorum Gönder