26 Mart 2010 Cuma

KVK bu dönem için stajyer alımlarını başlattı

Posted by Unknown On 10:00 No comments

KVK bu dönem için stajyer alımlarını başlattı. Elektronik, Elektronik Haberleşme, Telekomünikasyon bölümlerinde okuyan Meslek Yüksek Okulu ya da Fakültelerin ilgili bölümlerinde okuyan üniversite öğrencileri aşağıda ön bilgileri mevcut departmanlara stajyerlik için başvurabilirler.Ayrıntılı bilgiler ve başvurma koşulları için aşağıdaki linkleri inceleyiniz.Başvuru sayfası 1 (departman1)Başvuru

0 yorum:

Yorum Gönder