25 Temmuz 2010 Pazar

elektrik tasarruf devresi 2

Posted by Unknown On 08:34 No comments



2008 yılında yayınladığım elektrik tasarruf devresinin ardından 2 yıl geçmiş. Orada anlatmak istediğim aslında her ev içinde mini bir kompanzasyon yapılabileceği idi. 2008 yılında daha piyasada elektrik tasarruf cihazları satılmıyordu bile. Oysa bugün onlarca marka satışlarına devam ediyorlar.

Kullananların bazısı işe yarıyor bazısı bir şey farketmedi diyor. Bu konu ile ilgili o kadar çok

0 yorum:

Yorum Gönder